Ska försöka, måste göra´t

Så nu är allt fixat. Tror jag. Måste börja ta tag i mitt liv. Känns som att det åker igenom fingrarna på mig. Mitt liv sattes på paus för ca 2 år sedan. Förra året började det sakta men säkert börja spelas igen. Nu har det gått två år och jag ahr inte alls kommit så långt som jag trodde.
 Jag har förvisso min bil, jag har ett jobb som jag trivs att gå till på dagarna och jag har bra arbetskamrater.
Nu blir det ändring däremot. Måste börja spara mina pengar inte handla massa onödigt. för jag vill se saker i mitt liv och uppleva de med.
 Så vi börjar iaf med gym kortet, precis som så många andra denna månad haha. Sen blir det att betala räkningar sen se vad man får över :) Då är det bara att lägga undan alla pengarna och köpa busskort. Ska försöka ta bilen mindre än vad jag gjort :) Inte skjussa folk hem och såvidare. Då de bara förlitar sig på att jag är deras taxi. En sak om jag själv erbjuder mig men inte att de bara säger. Fy nej nu är det slut med det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0