Skrattet bubblar i mig

Jag känner skrattet bubbla inom mig. vet inte varför men vissa dagar vaknar man bara upp glad. jag gillar såna dagar! 
 Helgen är snart över och trots det så måste jag nog erkänna att jag älskar söndagar. Det är den dagen då jag iaf verkligen tar det mer eller mindre lugnt. Det är den enda dagen på hela veckan man faktiskt kan vara uppe i normal tid trots att jag ska upp till jobbet dagen efter. Så söndagar försöker jag ta vara på så mycket det går. 
 men nu ska jag åka och hämta min hyrbil med mamma. Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag sätter mig i bilen igen, så jag ville ha med någon som kan vara kapabel att köra bilen om så måste. Men nu måste jag gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0