tisdag

Idag var det tisdag hela dagen. Vaknade av väckar klockan vid tio snåret för att sedan stress som en idiot till optikern. Vad har hänt med mig? Jag som alltid var minst fem minuter förtidig är nu tio minuter sen haha ;)
 Åt sedan lunch med pappa och efter det träffa jag Sara i Kista. intressant va? haha.
Det intresantaste som hänt idag var väl att jag fått klarhet på vissa saker vilket är bra. Så nu kanske det blir av trots allt. ja vad kan det vara? haha. Ja det är under mappen hemligt. På sammma ställe som min Mr sexret romans ;)
 Nej nu blir det att krypa ner i sängen. Är inte ens trött! urk, jag som ska uppp halv fem i morgon. Byta jobbtider med mig? Gärna där man får sova på morgonen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0