Börjar få ordning lite mer och mer

Veckan har verkligen gått fort. Har nu äntligen fått upp mitt badrumsskåp. Jag har ju världens bästa mamma :) Som kom hit och hjälpte mig :) Hon är så himla gullig. Försökte tjata till sig min tvätt. Men jag lyckades behålla den och tvätt tid är bokad i morgon. Det känns så skönt att listan med saker som man ska köpa bara minskar och minskar. Nu är det bara 2 byråer,2 vitrinskåp och en tv bänk som fattas :) Mattor och sånt kan jag ta sen i höst. Lite dumt att ha mattor på golvet när det är finsk bastu här hemma. ja, sedan får jag se om det blir så att jag även köper lite tavlor. Men jag ahr så svårt för sånt där. Gillar inte människor på tavlor då det känns som att de tittar på mig. nej fy, då kan jag inte sova. Även om det är fint, så nej tack :) och eftersom i två av tre rum ( om man inte räknar med badrummet). Så är det ju blommiga fondväggar. Så kan inte ha blommor på väggarna då heller haha.
 Nej nu borde jag tänka på middag. Dock är jag inte ens hungrig. Men har lite räkor i kylen som måste ätas upp. Så det får bli det och något ägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0