denna kurs skulle jag vilja gå :)

Jag har suttit i mina funderingar nu ett tag och googlat lite på lite kurser jag skulle vilja gå på. Nu är det helt fel tidpunkt men skulle gärna vilja gå någon utav de här kurserna. Men eftersom jag har ett gesällbrev i bageri och i alla fall minst två års erfarenhet utav yrket. Så funderar jag på att först ta den kursen som bara är i 8 veckor. Och sedan får man se vad som händer därefter. fast jag måste erkänna att den kursen som är i 6 månader lockar mest. Men så duktig är jag nog inte att jag står pall för det. Vill börja lätt för att sedan känna att jag utvecklar mig.
 Hitta hursomhelst denna kurs http://www.learn4good.com/schools/french_pastry_programs.htm
Ni måste ju hålla med om att visst är det lockande? :)
Dock vet jag inte om jag skulle få vara tjänst ledig från jobbet pga detta. Man kan ju hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0