Det är bra ansträngande att flytta och dyrt med!

Fy vad jag är trött! Det här tar på krafterna. Sov så extremt dåligt inatt. Var för varmt i lägenheten så vaknade upp ett flertal gånger under morgonens lopp. Tills jag tillsut bestämde mig för att rulla ur sängen. Måste säga att det ändå är rätt skönt att vara ensam. Bara få njuta utav tystnaden :)
 sen har jag åkt och träffat min lilla mamma idag med :) Fyndade ett bord och två stolar till balkongen på Jula. Det skulle egentligen kostat ca 500 kr. Men fick det för halva priset då det var utställningsexemplaret. Blev även lite annat krafs på Rusta och i morgon Ikea. Fy fan vad det är dyrt att flytta! Inte bara att du ska ha möbler.. Men du ska ju även ha mat, toa papper, rengöringsmedel och massa annat. Tur att jag faktiskt hade mycket redan. Annars hade det ju varit katastrof för mig ekonomiskt.
Fått leva på makaroner med makaroner typ.. knappt det :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0