Dumt utav mig

Egentligen är det dumt utav mig att sitta inne och kolla på tv när det är så fint väder ute. Men som alla vet som känner mig så är jag heeelt hookt när det gäller tvprogram och bakning och mat. men framförallt bakning. Så har suttit hela förmiddagen/eftermiddagen och tittat på kanal tre. Känner att jag bara vill gå in i ett bageri och latja lite. Leka och ha mig lixom. många år sedan man gjorde det nu. Nu förtiden gör man bara det som man vet går att sälja. Det är lixom mitt jobb och inte ngt man kan exprimentera med. Men får väl se till att göra mitt lilla kök till en bakyta när jag kommer hem haha :)
 För jag känner mig full emd ny insiration nu :) Så det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0