Hunnit med mycket idag :)

Idag kom äntligen min nya soffa :) Så min mamma kom hit för att kika på den. Hon bjöd på hämt mat på tai restaurangen här vid mig sedan blev det att sätta ihop soffan :) Så nu är det riktigt fint där inne :) Bara tv möbel,byrå och en matta som saknas där inne samt en taklampa. Så det börjar te sig nu :D
 Sen skjussa jag hem mamma och Sedan gick jag en 40 min promenix. Orkade inte mer. Är för trött pga sömnbrist. Så nu har jag precis gjort en matlista vad som ska inhandlas från extrapris bladen. Kanske borde kolla bladet på jobbet med? haha. det har jag inte ens tänkt på. Har även bokat en tvätt tid tills på torsdag :) egentligen är det långt ifrån akut. Skulel kunna vänta typ 3 veckor till. men tar hellre lite i taget än att få stå hur länge sen helst och bara tvätta. Nog för att jag är barnsligt förtjust i det men ändå :p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0