Ja jag säger då det

Ibland blir man bra trött! Idag i expressen kan man läsa om en 22 årig kille som dog. Han dog i en mc olycka. vilket iof är väldigt hemskt. MEN kan inte riktigt tycka det i det här fallet. när man åker ifrån polisen i 250 blås mot både enkelriktat och rödljus. men sin 17 åriga flickvän bak. Ja visst du kan hänvisa till panik om du känner för det. MEN den grabben hade inte rent mjöl i påsen. Men att skylla detta på polisen. Säga att det är deras fel att han är död. ja, jag har iaf svårt att se att polisen tvingade upp han på den motorcykeln, så att de fick använda de flesta resurser de hade för att försöka fånga honom. nej, det händer nog mest i filmer.
 Fast jag ska inte dömma honom. Mitt ex åkte även han som 22 årig kille mc utan körkort. Bil med för den delen. men inte körde han upp i 250 blås när jag som då 18 åring satt bakpå.
 Men ja, folk kommer sörja honom. För han dog väldigt ung. Alla har rätt till att sörja en människa som dör. Men hans agerande var långt ifrån rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0