Nyinflyttad

Så är man nyinflyttad! Dagen har varit händelserik. Vaknade tio i sju i morse och än har jag inte krypit till kojs. Min kära mamma och hennes särbo hjälpte till. Vilket jag är ytterst tacksam för. För annars hade det nog aldrig gått. Skulle aldrig kunnat få upp sängen själv för trappan haha. Även om jag var bra arg där ett tag. Så gick allt bra tillslut :)
 C var här en stund så har precis kommit hem efter att ha skjussat hem honom. 
 Det var mysigt att ses även om det gör ont i mig. Jag vet inte vad jag ska säga. Hur mycket vågar jag berätta vad jag tycker? kanske är det bäst att vara tyst? Se vad som händer. Även fast att jag bara vill vara nära. Jag vet exakt vad jag vill. Fast jag känner att han inte är där ännu, eller? usch, nej det är jobbigt att tänka så.
 men nej, nu ska jag krypa ner under täcket. Lyssna på musik och bara njuta utav lugnet. För morgon är det en ny händelserik dag :) Men först några timmars sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0