Patetiskt,tragiskt och ja, de borde faktiskt skriva idiot i ditt pass

Asså jag orkar inte! Det är så jäkla tragiskt. När man får höra att folk går och baktalar än bara för att de ska verka bättre själva. Men att de ska ljuga om vart de jobbar till folk bara för att de skämms. Nej usch bara tragiskt. Orkar inte med folk som ljuger. Vill inte ha folk nära inpå som jag inte kan lita på. Speciellt när det redan är problemet för mig.
 Så jag kan säga såhär. jag antar att sara är här för att leta ledtrådar varför vi inte talas vid. Ja nu kanske du fått en aning. Men jag kommer aldrig berätta för henne vem som sa det eller vad som sas. För i mina ögon är det onödigt när man vet att personen inte har ryggrad nog för att stå upp och berätta sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0