Sjuk... igen!

Självklart har jag gått och blivit sjuk! Näsan rinner som självaste niagrafallet. Kroppstemperaturen går från noll till hundra. Ena sekunden fryser jag sönder mig för att sedan svettas som en gris. Halsen känns som att jag svalt en biljardboll som utsöndrar salt.
 Så nu sitter jag här hemma i soffan i mjukisklädsel och har precis bryggt en kopp varm choklad. Funderar även på att göra lite iste och ha i kylen då varmt och kallt är bra för halsen :)  Men nu ska jag krypa ner i sängen och bara mysaaaa sönder mig med mig själv. För jag känner mig helt slut och ska ju bara jobba 5 dagar till sedan semester för min del. SÅ ja, måste hålla mig frisk i 5 dagar. Plus att jag vill vara frisk på min semester med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0