Svårt att hålla reda på dagarna

Nu när jag har semster är det svårt att hålla reda på dagarna. Får försöka påminna mig själv om vilken dag det är. Dock går det inte så bra alla gånger. Fast idag är det Söndag och C fyller 24 år :D Det är också den tråkigaste dagen här. Det är molnligt och inte sådär jätte varmt. Ja, jag saknar sthlm nu. Något fruktansvärt. Jag drömmer om stockholm jag drömmer om människorna där. Jag tröstar mig med att det bara är 3 dagar kvar tills jag står på stockholms mark. Jag tröstar mig med alla söta sms jag får från min finaste C :D Alla samtal jag får från mina vänner och mejl. För ja, jag vet inte riktigt vilka dagar det är. Men jag vet att snart flyttar jag och C fyller år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0