Aldrig mer kommunalt till jobbet

Jag ska aldrig aldrig mer åka kommunalt till jobbet!
 Idag åker jag till Öland efter jobbet, så eftersom att jag åker tåg vill jag vara snygg men samtdigt bekväm. Sådär av högklackade skor,kjol och en snygg topp. Vad blir resultatet ? Jo en man i ca 35+ som sitter och väser " vad fina skor du har" jag: tack. Sedan börjas det.. vad du är vacker, vad fina ben du har, vilka fina skor du har, vill du hitta på något kul fröken? Sitter han och säger i ca 7 minuter utan något svar ifrån mig! Snälla ge upp lixom! Han upprepade dessutom dessa meningar efter varandra heeeeelaaa tiden!!
 Sedan var det en lät utvecklingstörd kille på bussen som tyckte att han kunde lägga in en stöt. Självklart var jag trevlig mot han men när han frågade om jag var singel såg jag min chans och sa nej. Vi fortsatte småprata lite de restrerande två stationerna sedan gick jag av med ett " ha en fin sommar nu" han sa" du med, ha en bra midsommar" Jag sa tack och gick av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0