Aminas b-day

Vilken lyckad kväll!
Träffade upp Ana vid 6 tiden igår och skulle köpa ett grattis kort till våran bästa Amina! Vi hittade ett som passade perfekt :) Det stod något i stil med " jag har letat överallt efter ett kort som passar " så när man öppnar kortet så står dt" efter ett kort där bokstäverna är stora nog för dig". Till saken hör det att både jag och Ana har varit klasskamrater med Amina. Och eftersom att vi är gamla som gatan skrev vi våra uppsatser för hand. Och Amina skrev på ett sätt så att hon fyllde ut sidorna :P " Hej       jag       heter     Bea    "
Precis som vi trodde var presenten perfekt åt våran lilla kaffe junkie :) Vi köpte massvis med kaffekapslar till hennes kaffemaskin och la i en stor svart låda. Med olika sorter hon fick 9 olika sorter. Så det borde räcka i några veckor ;)
Men jag säger såhär. Aldrig har jag träffat tjejer som var så varma och trevliga! När man är en klunga :) och Amina hade lagat SÅ god maten :D SHIT vad jag åt! hahahaha !
Kvällen avslutades barfota på Berns hahaha;) Då hade vi tjejer tröttnat på våra skor.
Att jag vaknade kl halv tio i morse fortfarande full är en annan historia :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0