Två dagar kvar!

Dagarna har rullat på i en väldans fart och jag har jobbat och sovit bort dagarna. Även fått en grym förkylning på halsen som resulterade i att jag låg och kramade badrumsporslinet i fredags morse. Så idag är jag på jobbet trots min lediga dag. För att ta igen fredagens arbets timmar då det har varit så mycket på jobbet. 
 Bara två dagar kvar till semester nu :) Ska bli så skönt! Hoppas även på två varma solveckor så att mina kritvita ben kan få lite sol på sig. Behöver även semestern för att vila. Sova bort en vecka minst! ja, sedan är det ju dags för flytten. Bara två veckor och två dagar kvar nu sedan byter jag postnummer haha. Soffan är köpt och ja, nu är det bara tv möbel och matta kvar till vardagsrummet. Kommer dock få ta lite i taget då även datorn har pajjat. Och bilen måste servas och lagas. Så pengarna räcker inte till allt det där roliga :) Tänker heller inte köpa ngt bara för att fylla ut plats. Utan jag vill ha allt som jag verkligen vill ha det. Då tar jag hellre lite i taget än att köpa skit saker eller köpa allt på kredit. För det lönar sig inte i längden. Vill ju att det ska kännas som "hemma" :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0