-

Varför är det så att jag alltid tror jag ska hinna så mycket mer än jag gör? Har inte ens orkat gjort hälften av det jag skulle behövt göra idag. Suck så lat jag är!
Men håll med mig om att prata med snyggingar är mycket roligare? haha. Nog för att jag sagt att jag ska vara singel tills dess att jag är 25. Så jag menar, prata får jag väl göra? ;) cause i love guys ;) haha.
Jag är inte längre ute efter något. Ser ingen anledning till att ge hela min uppmärksamhet till någon som inte är värd det. Så tills dess att det kommer en man i min närvaro som verkligen uppvaktar mig. Ja, tills dess är jag singel. Och anlendingen till att jag säger tills jag är 25. Ja för det är så attans långt bort. Lika långbt bort som Mr perfect :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0