Ärligt talat

Ärligt talat! Det är fan inte jag som har gjort något fel.. För att ta det fån början. Utgång igår. Med kusin och Sara. Skulle gå till Nuh linga men där var det stängt :s Så vi gick till Yardie vbyz. Där Chaplin jobbar. Gissa om han blev förvånad när jag kom dit? hahaha! Vet ni vad puckot gör?! Han vägrar a min beställning! Han tar alla andras! Sen när det är min tur bara jag kvar lixom.. då drar han iväg på toan och gömmer sig.. sen ut och röker! Jävla nolla!
Det är en sak att han inte sköter saker och ting snyggt! Men haaaaalllåååå?! Det där är hans yrke. Hans jobb. Måste man då inte kunna hålla masken och bara klöra på?
Hade det varit tvärt om så är det självklart att jag hade låtsas som om jag inte kände personen. Tagit beställningen och sen fort som faan gått där ifrån eller tagit nästa kund.
Att k2 inte är high class vet man ju! Saras jacka hittades inte igår och ja, det är inte första gången man hittar vinpavor på toan eller folk röker på där inne.. Att chefen raggar på tjejerna där är ju även det ett roligt faktum. Men ändå!
Så nej jag är bara grymt irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0