bra dag :)

Jag har verkligen haft en bra dag! Vinterjackan åkte av och vårjackan åkte fram :)
 Känns så skönt att få vara ute när solen fortfarande skiner. Att få ta av sig lite kläder utan att frysa allt för mycket :)
 Mötte upp Amina idag på stan. Fikade,åt middag och fikade igen. Tiden gick som vanligt väääldigt fort. Jag hade rätt, vi hade väldigt mycket att prata om. Det är så skönt att prata med henne för hon lyssnar verkligen!
 Jag har ju haft lite strul med Chaplin. Han har ju skaffat ny tjej hahah.. Asså höll på att få en chock i morse!
Det är alltså anledningen till att han bara sluta höra av sig.. Den killen var verkligen ett kap... NOT!
 Amina tyckte att jag borde berätta att han antaglien fortfarande var "tillsammans" med mig fast han blev tillsammans emd henne (igen)!
 Men jag vill ju inte ha en sån skitstövel tillbaka! SÅ hon kan gott ha honom! Nästan så att han borde gått med på cykel på köpet priset ;)
 Men ja, hon borde få veta men inte utav mig. För även om det kanske sårar honom, att hon kanske drar,  så har jag faktiskt varit den där tjejen och jag vet att hon inte kommer lyssna på mig om hon är kär i honom. Då kommer han antagligen bara förklara mig som ett psykfall.. Och är någon här psykfall är det faaaan inte jag! :D
 Jag menar, jag är iaf kvinna nog att stå stadigt på jorden och veta att det är bättre att säga som det är än att smyga med dig. För en sak är säkert. Har de varit tillsammans förut och gjort slut. Gör de nog så garanterat igen.. 
 För tekniskt sett har vi ju inte gjort slut! hahahah.. Då ingen har sagt det haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0