Det är inte ok.

Nej, jag tycker faktiskt inte att det är ok att vara vän med sitt ex. Speciellt in om den ena personen i fråga har känslor för den andre. Nej då är det inte ok.
Vi ligger i soffan. Han luktar gott. Han luktar alltid gott! Ett störande moement i detta läget. Att han luktar gott. Jag ligger på hans mage. Pussar på honom. Han säger att jag är söt. Frågar varför jag inte är modell. tycker att jag borde söka till något för kurviga tjejer som han så fint uttrycket sig. Han drar ner mig så att jag ligger på hans arm. Eller jag tror att det var så iallafall. För där ligger jag. med huvudet mot hans vänstra bröst. Vi pratar så BAAAAAAAAAAAAM " Jag har fortfarande kontakt med mitt ex, eller ja hon hör av sig ibland."
Vad jag sa i detta läge är inte relevant. Jag sa väl som vilken brud som helst. Att jag inte gillar det. Att jag ser ingenanledning till att vara vän med sitt ex. För det är praktiskt omöjligt att vara vän med någon som har känslor för en. Så ja, kanske har han känslor för henne med? I så fall är jag ute ur bilden. För jag tänker inte dejta någon som har sitt ex i bakfickan när det blir lite jobbigt eller ja, mig i bakfickan när det blir en fnurra på tråden.
Hon ringer honom till hans jobb! asså haaaaaaallåååååååå hans fucking jobb!!
Ja, jag är sur. Jag är irriterad. Över att han bara hasplar ur sig det. Som om det skulle vara ok. För nej, det är så fan heller ok!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0