det var världens bästa fredag

God morgon, God natt åh herre gud!
 Solen skiner och jag är så trött att jag inte ens orkar resa mig ut ur sängen. Att vara uppe i 22½ timme är inget jag rekomenderar till någon haha.
 Men jag ska inte klaga. Igår var det ju som sagt världens bästa fredag! Fredag som bestod utav bowling,middag och umgänge med jobbet. Trodde inte att jag skulle ha det så trevligt som jag hade! :)
 Att jag sedan spelade med Anders och Alexander som fick strike på strike är en annan femma haha.
Mötte sedan upp Jennifer och Niklas. Hamnade på snaps. Hade aldrig varit där förut. Men ja, fredagen var helt klart oslagbar!
 Mötte en gammal flamma där med. Och varför är det så att man dras till en del utav de fortfarande? Det var som om jag blev 17 igen. Inte för att något hände. NO NO NO. Han har tjej tror jag haha. Och jag ska ju vara singel tills jag är 25 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0