Donken och chips

Jag äter sällan på donken då jag inte tycker att det är speciellt gott. Har inte emd att göra att det inte är så speciellt nyttigt. Var husomhelst jätte sugen på nuggets,morötter och ostdippen så var bara tvungen att åka förbi när jag skulle hem från gymmet. 
 Man kan ju tycka att efter ett hårt tränings pass och viktnedgång på 2 kg så borde jag sikta frammåt och träna mer och äta mer rätt. men nopp ;) verkar som att jag går ner i vikt nu när jag äter det jag vill, dricker alkohol och röker. För när jag inte gjorde ngt av de tre. Så gick jag upp i vikt haha ;)
 Nej nu ska jag krypa upp sängen. Med min chips påse och ett stort glad vatten. har tyvärr ingen cola hemma haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0