finito

Hur skönt är det inte att krypa ihop i sängen? När man är helt nyduschad, handduken på huvudet och leggins och stor tröja. ja, det kan jag berätta för er. Helt jävla underbart är det :D
 Fy, det har hänt såå mycket de senaste dagarna att jag vet lixom inte vart jag ska börja eller sluta. Me and chaplin är finito. Orkar inte,vill,men orkar inte. Han däremot hör inte av sig. Vet ej varför men han har varit  super skum sedan min födelsedag. Så det spelar ingen roll vad jag vill. Om den andre personen inte är intresserad längre finns det inget att göra åt saken. Men sådär jätte ledsen är jag inte.
 För ja, jag tycke rom honom och jag tänker på honom väldigt mycket fortfarande. Men jag börjar glömma hur det kändes när han pussade på min näsa eller vem försöker jag lura?! Nopp ej glömt. Vill inte glöma. Men är det inte menat to be så varför hänga läpp över det?
 
  och självklart lägger jag upp en av de snyggaste bilderna på mig. Ifall han skulle hamna in här. Och då se hur snygg jag är ifall han missade det alla de gånger vi setts hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0