I morgon kommer min älskling tillbaka!

I morgon får jag tillbaka min älskling! :D Den har varit borta i två månader :( Så i morgon då får jag min älsklings julgranskul! Ja, alltså min bil =)
Så har varit och lämnat hyrbilen idag. Så i morgon blir det att åka kommunalt till jobbet. Det suger ordentligt kan jag berätta för er!
Grejen är att jag tycker allt har skötts så jävla dåligt. Jag har själv fått ringa och jaga min bil. Så idag så säger han något i stil med " Ja, Hertz ringde här och ville ha tillbaka din hyrbil så jag tyckte att det var nog bäst at fixa din bil" NÄHE?! WTF lixom?! Vad fan har ni hållt på med i två månader? Men som den jävla mesen man är säger jag något i stil med " mhm jaha ok. " Fast jag egentligen ville säga något i stil emd detta " Men driveru med mig din dumma jävla piiiiiiiip piiiiiiiiiip piiiiip. Ja ni fattar att jag härmar ljuder på tvn när de svär.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0