i wonder wunder.. hmmm eller?

Hmmm.. Undrar om man ska ta och söka upp en läkare? Mina händer är så stela, armarna värker när jag lyfter eller spritsar. Mamma skrämde mig totalt igår, börja snacka om rematism och grejer.. woooooooh vänta lite här nu va haha..
Juste hahahah.. Asså min engelska! jag tycker ju att jag är G R Y M på det. Men hahahaha.. Här om dagen när jag kollade på batchelorette så var det en kille där som var lite lik christian. Så jag sa det till honom.
Slutade med att jag skulle skämta med honom och kalla han för broiler :P Men det resulterade i att jag sa boiler som tydligen är vattenkokare haha.. Så när jag skulle försöka mörka det så märkte han ju det haha.. jävla skit! haha.
Apropå det där med mina inlägg igår. Asså jag kan inte hjälpa att jag fortfarande typ är butter! Men som den tjej jag är är jag ju sur på henne och inte honom, Gaaah eller njae, kanske båda? Eller inte sur men smått irriterad. Fast hur ska jag kunna vara sur på henne? Hon vet ju lixom inte om mig, med all rätt. Men ja, tycker sånt där är svårt. Just nu är jag glad och det känns bra :) Sen får man väl se hur man mår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0