Jag är värd en förklaring

Jag tycker att jag är värd en förklaring. Allt flöt på rätt bra och jag kände mig glad. Sen från ingenstans så slutar han att höra av sig. Eller ja, han svarade ju när jag ringde och så. Men hörde aldrig av sig själv. Så nu svarar han inte på sms eller något alls. Nej, jag har ine försökt ringa men känns dumt om han ändå inte bryr sig att ens svara ett sms.
 Jag hamnar ofta i den här situationen. Han tycker om mig, jag tycker om honom. Han säger det rakt ut. Sen så händer något och jag står och fattar ingenting.
 Jag har alltid velat förklara varför jag gör något. Hur jag tänker och varför jag tänker så. Så när någon inte gör så  mot mig. Ja då blir det jobbigt.
För jag saknar honom. Kan inte rå för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0