skit också!

Fasiken. Nog fan har jag blivit sjuk! Sitter i hallen på övervåningen och har två tjocktröjor på mig. Det är alltid varmast här uppe. Ändå fryser jag. Trots att jag är påbylsad massa kläder som första gångs föräldrarna klär på sina barn. Så de ser ut som tjocka pingviner. Med armarna rakt utåt. ja så, så ser jag ut nu. Nästan i alla fall.
Ögonen kan inte få fäste på någon punkt alls känns det som. Egentligen vill jag egentligen bara sova. Fast jag måste äta först. Min älskade mamma kommer snart skrika så hela området hör att nu ska vi äta. Fast att jag bara är våningen upp. Kanske tar jag på mig en tröja till. Sover nog med två täcken inatt! suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0