Underbara lediga dag :)

Är äntligen hemma efter en riktig mysig dag på stan :) Först så umgicks jag och Christian själva i två timmar typ, kikade på kläder och åt mat :) Det blev tailändsk. Och fy fasiken vad starkt jag fick! hahaha eldsvåda i min mun typ, Och ja, jag ahr fått eld i munnen som barn så i know the feeling :P hahaha.
Vid kvart i fyra så dök Sara upp och vi spenderade väl en sisådär tjugo min ihop innan det var dags för han att åka iväg till sitt jopbb för att träna och sen jobba :)
Jag och Sara fortsatte att kika i affärer och vid fem snåret så kom Amina. Vi gick och åt (igen) hahaha. Blev en väldigt massa snack om killar.
Så när Sara skulle åka iväg så gick jag och Amina till vårat stammis ställe där det blev ännu mera killsnack, prat om framtiden vad man vill bli. Ja, en hel del faktiskt :)
Så min dag ahr varit underbar :)




Underbara människor ! :) Observera att bilderna inte är ifrån idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0