ok jag kanske är en sån.. kaaaaaanske

Ok, jag erkänner! fan det gör ont att erkänna detta men ooook.. Jag är väl lite MEN bara LITE utav en dramaqueen.
Så här är det. När jag blir rädd,när jag känner mig skrämd i en relation eller i en situation i en realtion. Så flyr jag. på ett eller annat sätt. Jag skicka i ren ilska iväg ett sms till christian där det stod " du får gärna träffa ditt ex. men då kan inte jag träffa dig mer". Så sitter jag där framför data bordet. Halvt deppig och känner för att storböla.
För jag kände att jaha this is it. Så ringer han och i stortsätt frågar vad grejen är. Eller ja, han typ skrattar åt mig. Tycker att jag är löjlig. För han träffar inte henne. Hon ringde honom. han berättade det för att jag ointe skulle se det på hans telefon och sen go bananas.
Men det är skönt. Jag fick utlopp för mina känslor. Han är så fin :)
Men gilalr fortfarande inte att hon ringde honom till ahns jobb för att hon vet att där måste han svara i telefonen. Och frågar om hennes fuktskada. Men som ag sa till honom. jag blir sur för att jag tänker fan inte dela med mig haha. Jag blir sur för att jag blir osäker.
Nej nu ska jag gå och sova. Även fast att jag är halvt speedad på godis. Åt upp lite grann utav mitt godis hos Christian. Dvs det godiset han inte hade ätit upp hahaha :P Men inte slutade det där.. Nooooop.. kommer hem och smackar i mig choklad när jag kommer hem haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0