Å härliga lördag :)

Lördag. Å äntligen lördag säger jag bara :)
Det var en fullspäckad fredag vill jag lova. Jobb 5.20-14.10 sedan var det bara hem, duscha packa ihop lite kläder inför kvällen. Sen hämta Ana vid Gullmarsplan. Den tjejen är ju bara för skön haha. Står så att hon bör se min bil. Den 'är ju ändå vinröd. men nopp, slutar emd att jag får öppna bildörren och ropa :P haha.
Var ju egentligen tänkt att vi skulle grila. Men nopp, fyra tjejer och en engångsgrill? Slutade med att det blev fyra tjejer och en stekpanna med stekt mat i :P
Sedan gick vi till Aminas pojkväns jobb och drack lite för att sedan avsluta utgången på Berns. Det var en bra kväll även om det inte gick som planerat. Men så är det ju allt för ofta, det blir sällan så man tänkt sig :P
Somnade in vid tre snåret på AMina och Kevins soffa. Och om jag sov gott? Ja alldeles för bra dessutom haha. Vaknade kl 10 av att jag låg heeeelt snurrad coh var sjukt kissnödig haha.
Så nu är jag hemma och sitter i mjukisar! :) såå skönt :) Blir nog en slapp söndag där mjukisbyxorna ingår haha.

long time ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0