Det kommer att ta tid

Det kommer ta tid. Det kommer få ta sin tid. Men har jag lyckats stoppa kontakten med min pappa så funkar även detta. Har jag lyckats gå vidare från två destruktiva förhållanden så klarar jag detta. Mina vänner är sol strålarna som ser till att jag mår bra. Min familj är den bästa och det är tack vare dom sånna här saker blir lättare än var det vore vara.
Kärlek gör ont. Men det är ändå helt underbart. Jag är glad att jag fått känna det jag känner. Samtidigt somjag är ledsen att det även denna gång blev fel. Men när det handlar om två människor. Så är det svårt. Antingen klickar det eller så får man kämpa tills man inte ens har hoppet kvar.
Men valet är ditt. Hur du väljer att göra. Jag har gjort mitt val. Jag valde att kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0