Du alltid du nu förtiden

Du får mig att vilja gå tillbaka till den jag var förr. Då jag löste det mesta med att försöka vara iskall. Du får mig att vilja gå tillbaka till det jag har kämpat för att låta bli att hamna tillbaka till. Du får mig att vilja ställa mig på toppen av ett berg och bara skrika. Fast vi vet att så går det inte till. Jag går här. Tar emot dina ord. Jag lyssnar på det du säger. Medan du bara vill ha en bakväg ut ifall dina planer inte blir som du hade tänkt dig.
Men jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta nu. Nu fan får det vara nog. Vilket jag även förklarade igår på sms. Alltid dessa jävla sms. Jag hatar dom! Asså, jag hatar sms i huvudtaget. Jag har blivit mycket bättre på att svara på dom. Men oj vad jag hatar dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0