en dröm kan det vara ännu ett avslut?

Jag drömde inatt att han lämnar mig aldrig för henne. Jag drömde att vi åkte hem till henne. Han skulle bevisa för mig att jag var viktigare än henne. Låt oss säga såhär det blev inte riktigt så.
Eftersom att jag tror på drömmar så vet jag det jag redan visste innan. Han släpper aldrig sitt förflutna för min skull. Och jag kan inte acceptera det. Jag kan inte acceptera att han kan komma från ingenstans och höra av sig men hör man själv av sig får man inget svar. Nej, jag är ingen bricka i ditt spel. Du sa att du inte spelar några spel. men ack så fel du hade. Och ja, jag trodde på varenda ord du sa. Vilken dåre jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0