Förälskelsen är bra jobbig

Jag sov inge bra alls inatt :( Tankarna snurrade som fan och jag känner på mig att även denna natt kommer bli en dålig nattsömn. Men jag ska var glad. Sov ju som en lite princessa i två dagar i rad.
Att hela min blogg kommit att handla om Christian mer än mig själv vet jag inte vad jag ska skriva om det. Men jag är så jävla försälskad i den karln att hälften vore nog.
Jag saknar honom och vill bara prata emd honom. Men vet att det komemr aldrig mer att hända och det gör fördjävla ont! speciellt när jag själv anser att jag borde vara värd en chans. Då jag tycker att jag inte riktigt fått någon ärlig chans.
Men det finns ju alltid två sidor utav saken. SKönt det hade varit om även han skrivit en blogg haha :)
Nej nu ska jag sova :) Eller iaf försöka. Blir en tidig morgon för mig så jag och chefen är de som har bil och han är ledig i morgon. Så då får jag ta det tidiga passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0