Försöker knipa käft haha

Jag vill inte säga för mycket mer än att jag tänker ringa banken i morgon. En av lägenheterna föll verkligen i min smak. bara hoppas att jag var en av de få som kände så, haha. Så att priset inte trissas upp för mycket. Då själva avgiften är rätt så hög. De skulle verkligen behöva lägga in mer pengar i den bostadföreningen. Men då hade lägenheterna varit ännu mer attraktiva och jag hade definitivt inte haft råd med den. Kapitaltillskott som det så fint heter.
Men mycket märkligt är det att en lägenhet på 27 kvm kan gå för över 1,3 mille medan enlägenhet på 45 kvm kan gå för ca 400. Givetvis beroende på läget. Men fortarande så vill man inte bara ha en fin adress, utan en fin lägenhet med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0