ja jag säger då det..

Ja herre min gud jag säger då det! Nog fan är det alltid något. Idag har även det varit en dag där allt som vältas kan har gjort det. Vilket resulterade i många svordomar här på morgonkvisten.
 fick även ett sms av Christian igår. Då jag hade skrivit ut på facebook : Man kan ju inget annat än att skratta åt dig! Synd bara att h*n inte förstår det själv :P Hur patetiskt det är haha
det var varken om eller till honom det var menat. men ja smset löd som följande : skratta på du bara :)
 WTF?! nej så skrev då att det var inte alls om jhonom. Utan om sara. vilket han vägra tro på. Resulterade då i att jag tillslut blev så trött på det hela så jag skrev något om att antingen raderar han mig helt och låter mig få glömma honom. Eller så lyssnar han på vad jag har att säga. Och även själv lättar på sitt egna hjärta. Jag trodde att han skulle svara: nu ahr jag raderat. Men nej, det stod kort och enkelt : vi kan prata. Sen dess har han varit knäpptyst. 
 Konstiga karl det där! :P han vägrar prata med mig men vill heller inte släppa mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0