Jag + sena nätter= katastrofal kombo

Vad är det med mig och sena nätter? Jag kan inte slita mig. Sitter kvar framför det jag än håller på med. Fast att ögonen är trötta. Blinkar alldeles för många gånger och att jag vet att jag borde sova för länge sedan. I morgon är det ledig dag och så fort man vet att man får sova längre så är man uppe fast att man inte orkar. Ja, jag blir nog aldrig äldre än 8 när det gäller de sakerna. Som handlar om rutiner. Har svårt med det där, just rutiner. Det brukar funka i en vecka, sen är de bortglömda. Tråkiga,jobbiga och kanske rent utav nödvändiga. Men ack så tråkiga och då bortglömda. Suck. Nu måste jag verkligen sova. Dock är klockan försent och jag vet att det kommer att ta ett tag nu innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0