Jag vet inte det ja

När man springer på lägenhetsvisningar så som jag har gjort den senaste veckan väcks det många frågor i mitt huvud. Hur mycket ska man tillåta att lägenheten får ha för brister? En trasig list? hål i golvet,eller ja märken i golvet. tapet som låsnat lite?
Ja vad är det egentligen man ska tillåta? För hade det varit en hyresrätt hade personen som bott där innan blivit skyldig att återställa den i korrektskick.Så verkar det däremot inte vara när man ska köpa den.
Jag har TOM gått på en visning där det var fuktskada i badrummet men som säljaren inte planerade att fixa. Ändå skulle han ha samma belopp som det var satt innan ev.köpare såg detta.

Så ja, behöver jag förklara mer att jag är fundersam? 475 papp är mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0