Så går det när man är lat

För några månader sedan köpte jag en hemma dvd för träning. Den är använd ca en sådär halv gång-. Så nu idag kände jag, näe ska nog testa på´t igen. Ja du, helt ärligt. Jag orkar inte det. Är helt enkelt för otränad. Så orkade väl 3 övningar. Så får försöka i morgon igen och då köra fyra övningar. För detta ska jag banne mig grejja!! Kul att man blir svettig av att bara röra på sig lite.. Jag som ändå inte är så rund :S
Till mitt försvar? Ja, jag går så lätt ner i vikt att jag är för lat för att anstränga mig. Likadant gällande tränings resultat. Det syns lätt på mig. Så därför blir jag lat och tänker " Äh kan ta det sen, det går ju ändå så snabbt"


ca tre veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0