Underbara dag :)

Åh härliga underbara onsdag ! :) Vaknade först upp vid 7 tiden när S väckar klocka ringe, fan höll på att ramla ur sängen haha! När jag sen sa det till S så skrattade han gott. Han kilade till jobbet och jag sov glatt vidare till tio i nio. Då hans kära rumskamrat började babbla i teleofnen. Och herre jiiiises! Tro mig han kunde lika gärna krypa ner i sängen och prata i telefonen där, för även om han var på andra sidan lägenheten. Så kändes det som att han verkligen låg precis breve mig! Somnade tillslut om IGEN haha. Men pallrade mig till slut upp ur sängen och begav mig hemmåt haha. Där jag sov lite till (!?)
Sedan blev det att hämta upp Reza, i sollentuna. Åka in till stan och möta underbaraste Amina :) Där blev det middag på East och sen iväg snabbt till Snaps men ingen pallade vara där, så vi åkte tillbaka in till Ö-malm igen. Där vi hamna på Soap. Sen skjussa jag hem AMina och nu är jag hemma :) Öppnade Lönespecen och ja. Min dag började bra och den rkar sluta riktig bra med :) Jag menar, kan man klaga när det är 26 grader varmt ute? :D

Bild från tugången i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0