Elaka människor!

det känns som att mattan udner fötterna på mig dragits undan. Som om någon slagit mig mitt i ansiktet med en stolpe.
 I måndags så var det inbrott i min bil. Höger sida, passargerar sidan. har den krossat rutan, och stulit min dator. Den låg gömd under sätet typ. Så för att ens få en glimt utav datorn så måste man sätta näsan mot fönstret sätta händerna emot och verkligen leta. 
 Det här hände i djursholm, mellan halv tre och kl fem på eftermiddagen. Då det är väldigt många som passerar. Så det är väldigt märkligt att ingen hört eller sett något. 
 Tycker det är grymt elakt gjort. Någon människa som inte har någon själ. Och samvetet är borta. Hemska människor!!!
 Så igår fick jag åka och köpa en ny dator. Jag som köpte min gamla för bara 3 månader sedan. Så hej då massvis med pengar och jag hatar er jävla PIIIIIIIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIIIIP PIIIIIIIP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0