Hej då måndag, vikar glatt farväl

Ligger hemma i min lägenhet. Lyssnar på tystnaden pch bara njuter. Har nästan precis klivit ut från duschen och ligger inlindad i ett gäng handdukar. Måndagen är över och jag förbereder mig inför tisdagen. Längtar även till att julen ska börja bakas på riktigt. Så att det händer något.
Utöver det så är det inte så mycket som händer här runt omkring i krokarna. Min värmepanna låter som ett oväder någon gång per dag, sen kluckar det från taket. Ska även hämta min bil i morgon.

Jag och min arbetskamrat fuskade lite idag, och körde ihop 15 kg pepparkaksdeg =) Den ska ju gärna stå några dagar. SÅ lika bra att passa på redan nu=) För vi gillar ju goooooda peppisar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0