Sudda sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va gla

Jag slutar aldrig att förvånas över hur människor verkligen beter sig! Att vissa låter de hållas medan andra skriker för minsta lilla. För ja, visst är det som så att det är lättare att dömma andra än sig själv.
Idag har varit en sån dag då man verkligen undrar om folk är dumma i huvudet på riktigt, eller om de bara spelar att dom är det. Känns som att vissa tror att det bara är dom som är av någon betydelse i denna värld. SJälv begriper jag inte hur man orkar vara så negativ. För det smittar ju av sig så förbannat bra när någon är sur eller grinig. Nej, jag röstar definitivt på glatt humör! Och till att pajjaser där ute som försöker trycka ner folk för att de själva mår dåligt. Kan ju ta och gräva ner alla negativa tankar i ett hål i marken eller något!
Så nu har jag avreagerat mig lite och ska fortästta vara den soffpotatis jag blivit och glo på någon film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0