Super trött och lätt irriterad

Om man sätter på sig glasögonen innan man tagit ur linserna. DÅ är man bra trött! men ännu kan jag tyvärr inte gå och lägga mig :(
 Tvätten hänger på tork i tvättstugan och jag har precis skrivit ut en bild till en tårtbeställning på jobbet. Egentligen borde jag ha dammsugit och moppat golven idag med. Men tiden sprang ifrån mig och nu tänker jag verkligen inte dra fram någon dammsugare heller! Så det får bli i morgon =)
Slutar kl 16 så det bör inte vara några problem då.
 Men det verkar vara något fel på mina grannanr! VAD FAAAAAAAN är grejjen med att försöka sno mina tvätt tider?! Idag när jag kom ner, så var det tvätt kvar i maskinerna, och sedan frågade han om han kunde låna torktumlaren. FAST att det faktiskt var min tvätt tid! men ja, dumsnäll som man är sa jag ja. Skulle ju ändå inte hänga upp något innan jag tvättat. MEN tror ni han kom och tog ur sina saker?! NOOOOOOOOPPP!! Så även där fick jag slänga ur hans grejer i en rullback! Asså ursäkta mig men så roligt är det faktiskt inte att röra vid någon annans blöta tvätt! och med det sagt.. GE FAAAAN I MINA TVÄTT TIDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0