-

Du ska veta en sak. Jag tänker på dig och mig ibland. Jag önskar ibland i smyg att det skulle ha slutat upp med dig och mig. Inte för att det egentligen fanns någon riktig kärlek där. Men ibland önskar jag mig blå att det skulle ha blivit så.
 Om du, ja det är så jag tänker. Om du bara hade lyssnat. Om jag bara hade vågat öppna munnen och pratat. Om jag hade vågat. om du hade varit som i början. Ja, det finns alltid ett OM. och jag önskar ibland att det inte funnits ett om. Jag önskar ibland att du hade blivit min.
 Om jag hade vågat nu. Då hade jag lagt upp bilden på dig där du ser lite tjock ut. Fast det vågar jag inte. Kan bli så fel då.

"Vi ska dem vi vill vara. hellre nu än efteråt"


Kommentarer
Postat av: Konditor

Vilken fin blogg o vad söt du är:)



Jag utbildar mig till konditor o bagare, och hamnade här av en slump när jag googlade på fruktprincesstårta.



Jag har också fått problem med magen, inte gått till läkaren o fått någon diagnos men det är värst de dagar jag praktiserar o går upp tidigt. Då har jag ont som kramp hela dagen. Det är inte psykiskt utan jag har fått något fysiskt problem.



Annars gilla jag yrket hittills, förutom tiderna då;) Tycker även det kan vara påfrestande att ha och göra med så mycket folk som man inte riktigt känner och som man inte trivs så bra med. Mycket skitsnack. Hoppas det inte är så i denna branch utan bara på detta ställe.



Hade bra!

2011-10-31 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0