Min mamma räddar alltid de värsta dagarna <3

Idag lyckades jag försova mig igen!!! Jädra skit. orkar inte ens stressa till jobbet längre utan likabra att lugnt åka iväg till jobbet, så att ingen olycka inträffar. Sedan jobba över den tiden man blev försenad. Än att stressa dit, minska på lunchen och sen bara jobba över 5-10 min. Vilket inte är en så bra idé :P
 Efter jobbet idag så åkte jag hem, satte på mig lite maskara och åkte sen iväg till kista och mötte upp min lilla söta mamma =) Blev middag och shopping! =) Så nöjd över det jag hittade =) Har jag inte världens bästa mamma?! Som är så jätte söt och åker till Kista och möter mig efter jobbet bara för att vara mitt smakråd, bjuder på middag och det mesta av vad jag shoppade? Åhhhh hon är ju bara fööör underbar :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0