Onsdag =)

Mitten av veckan är äntligen här och bara två dagar kvar till helg =) SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT! Denna vecka har jag varit sjukt trött!
 Så blev en powernap i två timmar idag och sedan snabb middag haha =) Så nu sitter jag här inlindad i handdukar och hårinpackning =) Så lite myspys en onsdag såhär =)
 Så nu ska jag väl egentligen försöka det här emd att fixa word till min dator.. IGEN.. SUCK!!! Går inge bra alls och mitt tålamod tog slut för över en timme sen. Så trots en behövande dusch är jag arg som ett bi! För avskyr sånt här.. Varför kan itne saker och ting funka på en gång?! nej man behöver tydligen vara teknisk kunnig för sånt här!! Och skiten måste vara klar senast i morgon! JÄVLA PISS APA HELVETES FAAAAAN!

 Får försöka tänka på härliga gamla sommar minnen istället! För detta suger verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0