Superfin höstdag igår =)

Hade en riktigt fin höstdag igår! =) Vaknade förvisso tio minuter innan läkarbesöket. Jag som hade tänkt gå upp och hinna ladda en tvättmaskin och avnjuta en fin frukost. men nopp. blev istället rally till Östars vårdcentral. Var väl där i ca 5 minuter som max och sen var det bara att åka hem igen =) 
 Kanske blev dagen lite för fin igår? För idag försov jag mig så pass att chefen fick ringa och väcka mig, jag kom en och en halv timme försent och ja.. nej det var helt enkelt inte bra :P
 Så nu har jag kollat på ett avsnitt av värsta pojkvänsakadimin. SÅ DUNDERBRA!!! Skratta riktigt mycket varje gång hahaha =) Synd bara att man måste vänta en vecka tills nästa avsnitt :( Men snart blir det nog läggdags! För är väldigt väldigt trött idag :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0