Underbara fredag :D

Äntligen hemma efter en underbar fredag! Först blev det jobb 8-17. På jobbet så var det även VÄRLDENS SNYGGING! Så oh yes, jag hade ögon godis :D Inte varje fredag man har det :)
 Sen blev det att möta upp marie-louise på chokladfestivalen. Där det inhandlades lite godsaker :D var väl där i 1 ½ timme eller så :)
 Egentligen var det tänkt att hon skulle ta bussen från danderyd ut till föräldrarna direkt efetr. Men eftersom vi började babbla en massa så missade hon både en och två bussar :P Så kom jag på att oj jag skulle ju ringa Jennifer. Sagt och gjort. Så det blev donken med Jennifer och M-L :) Och nuuuuuu är jag hemma. Sjukt trött och snart ringer väckarklockan igen! Ja, och då är det dags för helg jobb :P Avundskjuka va?;)
 nej dags att sova! Så man får liiiite sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0