Upp och ner

Måndag hela veckan? Varje gång man jobbar helg så rubbas hela tidperspektivet.. Idag när jag vaknade kändes det som att klockan var 5. och egentligen måndag. Dock var det torsdag och jag gick upp kl 7. Helt snurrigt blev det :S
 Så nu sitter jag på jobbet och halvsover framför datorn. Och bara väntar på att lunchen är slut. för sen är det bara några timmar kvar på jobebt och man får gå hem och sova :P haha!
 För det var ju fin besök från Skåne igår. Så istälelt för att ligga hemma och evrkligen sova bort min dumma dumma förkylning. Så blev det massa att göra istället :P vilket är ju trevligt det med :) Kvällen avslutades iaf hos jennifer med fika :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0